close

Lead the Way 前進愛情

performed by Mariah Carey
taken from "Glitter"

Who would've believed
怎能相信 
That you and me would fall
在這浩瀚的時空中
And land together
竟會遇見了你
And who could've foreseen
誰能預見
In you I'd find the place
在你懷裡
I've belonged forever
我找到了永遠的歸宿

And if I move closer
每當我倆靠近
Then love will take over
愛的感覺帶領我們
And lead the way
一路攜手前進

I'd given up hope
我曾失去信心 
Losing the faith that love
以為世上再也沒有
Could be mine to treasure
值得珍惜的愛情

And now
而現在
Nothing's the same
再也不同了
I found myself reborn
當我遇見你的那天起 
On the day I met you
愛的火苗再度燃起

And if we move closer
每當我倆靠近
Then love will take over
愛的感覺帶領我們
And lead the way
一路攜手前進

Suddenly you are lying
突然地 你對我說了謊
Here with me and the truths
我曾抱持的信念
I used to hold have changed
現在卻好像 什麼都不是

And if I move closer
如果我靠近你
And let it take over
希望愛情
Then love will lead the way
仍為我領路前進

If we move closer
假如 再靠近一點點
And let it take over
就讓愛情 主導一切
Then love will lead the way
帶著我們往前進



note:
這首是Mariah Carey在Glitter這張專輯的抒情歌
好像只有台灣有打 還上了字幕
越聽會越喜歡 這種調調的歌
很舒服 沒什麼壓力
很適合放空的時候聽...
高音真的飆得恰到好處
天后就是不同凡響

沒聽她唱過這首歌的現場版 
請她有機會唱一下好了 撲~

 




arrow
arrow
    全站熱搜

    edisonsimba 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()