close

Happy Ending 圓滿大結局

Performed by Mika

This is the way you left me,
這是你離開我的方式
I'm not pretending.
我沒有假裝
No hope, no love, no glory,
沒有了希望,沒有了愛,沒有什麼好誇耀
No Happy Ending.
更沒有童話裡的 從此過著幸福快樂的生活
This is the way that we love,
這就是我們相愛的方式吧
Like it's forever.
好像一切就是永恆
Then live the rest of our life,
然後過著接下來的人生
But not together.
只是 分開各自過....

Wake up in the morning, stumble on my life
早晨起來,渾渾噩噩地過著我的生活
Can't get no love without sacrifice
沒有犧牲就得不到愛
If anything should happen, I guess I wish you well
如果會發生什麼事,我想我會希望你一切都好
A little bit of heaven, but a little bit of hell
可能會時而快樂 時而悲傷

This is the hardest story that I've ever told
這是我說過最悲慘的故事
No hope, or love, or glory
沒有希望,沒有愛, 沒有什麼可誇耀
Happy endings gone forever more
快樂結局已經不再
I feel as if I'm wastin'
感覺好像浪費生命
And I'm wastin' everyday
浪費生命中的每一天

This is the way you left me
是你讓我變成這樣
I'm not pretending.
我沒有半點佯裝
No hope, no love, no glory,
沒有希望,沒有愛, 沒有什麼可誇耀
No Happy Ending.
更沒有公主王子的快樂結局
This is the way that we love,
或許我們就是這樣愛著
Like it's forever.
好像會愛的很久
Then live the rest of our life,
然後我們就過著我們的生活
But not together.
但卻不是一起過

2 o'clock in the morning, something's on my mind
凌晨兩點鐘,我的心上裡掛念著事
Can't get no rest; keep walkin' around
無法入睡的我,走來又走去
If I pretend that nothin' ever went wrong, I can get to my sleep
如果能假裝一切都沒變調,我就能睡的安穩
I can think that we just carried on
我可以假想著我們還繼續  在一起

This is the hardest story that I've ever told
悲傷的故事,我不想再說
No hope, or love, or glory
沒了希望,沒了愛,沒有好誇耀的
Happy endings gone forever more
圓滿結局 再也沒有
I feel as if I'm wastin'
好像我都在浪費
And I'm wastin' everyday
浪費我的每一天

This is the way you left me,
你就這樣遠去
I'm not pretending
我也不會再假裝.
No hope, no love, no glory,
希望,愛,都沒了,也沒什麼好誇耀的事
No Happy Ending.
更不必說快樂的結局
This is the way that we love,
我們就是這樣的愛著
Like it's forever.
看似會持續永久
Then live the rest of our life,
然後 過我們的生活
But not together.
只是 分開各自過

A Little bit of love, little bit of love
一些些愛, 就一些些愛
Little bit of love, little bit of love [repeat]
我想需要的就只是一點點的愛

I feel as if I feel as if I'm wastin'
感覺好像浪費生命
And I'm wastin' everyday
浪費生命中的每一天



先看到Happy Ending這首歌名,
我還以為是首歡樂的歌曲

開場fill in時的女生一唱
我心裡馬上冒出這想法  完了 又是首悲歌~

沒錯,又是首悲歌
但卻很動聽  媽壓 這年頭的歌都這樣~

This is the way you left me,
I'm not pretending.
No hope, no love, no glory, 
No Happy Ending.
 

歌詞真的 寫的很絕

有的時候 人就是要懂得 lay down
放手 有時候也是個新的開始....


 




arrow
arrow
    全站熱搜

    edisonsimba 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()