close


Stick Wit U (feat. Avant)
只想跟著你
Performed: Pussycat Doll
translation edited by Ed

[intro]
Oohooh ooh oohooh ooh...
C'mon!

I don't want to go another day
我不想再多等待一分一秒
So I'm telling you exactly what is on my mind
現在就告訴你 我的真心話
Seems like everybody is breaking up
朋友的戀情 以分手收場
Throwing their love away
愛情 似乎都離他們遠去
I know I got a good thing right here
而我知道 我的真愛在身邊
That's what I say (Hey)
所以我想說

Nobody's gonna love me better
沒有人比你更愛我
I must stick with u forever
我要永遠跟著你
Nobody's going to take me higher
沒有人比你更體貼我
I must stick with u
我想跟著你
You know how to appreciate me
你懂得欣賞我的一舉一動
I must stick with u my baby
我永遠要跟著你 小寶貝
Nobody ever made me feel this way
只有你 讓我感覺到幸福滋味
I must stick with u
我要跟著你

[Avant]
Though everything going, we're right here holdin' on
經歷了那麼多風雨 我們倆持續攜手向前
To one another, the reason why I love ya
不必多說明 這就是我愛妳的原因
Your charming personality, I love your sensitivity
愛妳的妳迷人特質 愛妳的感性
Wait, let me take a second, cause I'll be your lovin' essence, hold me
等等 我想想 因為我會成為你必需的愛 抱緊我
When I hear your voice speak, and I feel your body heat
當我聽到妳聲音 我能感覺到妳體溫
Love every minute of it
愛的每分每秒
You're like the fresh air when it feels like no one cares
妳就像清新的空氣 讓我無憂無慮
That's why I'm saying baby
這就是為什麼我說

Nobody's gonna love me better
沒有人比你更愛我
I must stick with u forever
我要永遠跟著你
Nobody's going to take me higher
沒有人比你更體貼我
I must stick with u
我只想跟著你
You know how to appreciate me
你懂得如何欣賞我
I must stick with u my baby
我要跟著你 寶貝
Nobody ever made me feel this way
只有你 讓我感覺到幸福
I must stick with u
我只想要跟著你

And now
現在
Ain't nothing else I can need
有了你 我什麼都不缺
And now
此刻
I'm singing cause you're so so into me
唱歌給你聽 因為你這麼 這麼真心
I got you
擁有你
We'll be making love endlessly
我們相愛到永遠
I'm with you
我是你的
Baby, you're with me
小寶貝 你是我的

So don't you worry about
所以
People hanging around
不用擔心其他的人
They ain't bringing us down
愛情 他們左右不了

[Avant]
Baby talk to me
寶貝 跟我聊
Cause all I'm here to say is that
因為 我想對妳說
I'll be right here for forever and a day hey
我會在這裡 永永遠遠

Nobody's going to love me better
沒有人比你更愛我
I must stick with u forever
我要永遠跟著你
Nobody's going to take me higher
沒有人比你更體貼我
I must stick with u
我想跟著你

You know how to appreciate me
你懂得欣賞我一頻一笑
I must stick with u my baby
我要跟著你 親愛的
Nobody ever made me feel this way
跟著你 幸福洋溢
I must stick with u
我只想跟著你

[Avant](Nicole)
[You're a shield during a storm] (I'm right here)
狂風暴雨中 妳護著我 (我就會在這)
[Keeping me away from harm] (I'm never gonna leave)
讓我免於受傷 (說什麼我也不會離開你)
[You're a song with beautiful words] (I'm your song)
妳是首美麗的歌 (歌為你而生)
[Something that I never heard](Yeaahhh)
從未聽過的好聲音

You know how to appreciate me
你懂得如何欣賞我
I must stick with u my baby
我要跟著你 親愛的
Nobody ever made me feel this way
只有你 讓我感覺到幸福
I must stick with u
我要跟著你

==============================
note: 
這首歌我第一次聽就愛上了
Nicole's voice is pretty awesome!
旋律也很棒

收錄在 Pussycat Doll 首張同名專輯
是首不可多得的好歌
這版本是後來的remix對唱版 加入了男生Avant的聲音
使得這首歌變的很好聽囉~
雖然說這個團體,其他團員都沒什麼機會唱到歌
好像還一個會"喔喔喔~"的Melody
還是連唱都不會 我也不清楚

whatsoever 聽歌就好了




arrow
arrow
    全站熱搜

    edisonsimba 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()